پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226887
عذر عارف براي مصاحفه با رئيس‌جمهور/ ثبت نام عارف براي سخنراني در دفاع از وزراي پيشنهادي
تاریخ انتشار : 1395/08/11 09:56:55
نمایش : 1225
جلسه راي اعتماد 3 وزير پيشنهادي دولت يازدهم در مجلس شوراي اسلامي از حواشي بي بهره نماند.
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان، چهل و يکمين جلسه علني مجلس شوراي اسلامي صبح امروز راس ساعت 8:8 دقيقه با دستور کار راي اعتماد به سه وزير پيشنهادي آموزش و پرورش، و ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامي و همچنين ساير دستورات آغاز شد.
 
- علي لاريجاني اين بار هم رياست صحن علني مجلس را از ابتدا جلسه برعهد داشت.
 
- پس از اعلام دستور صحن، قاري به تلاوت چندي از کلام الله مجيد از سوره نساء در صحن علني پرداخت.
 
**مجلس روي آنتن زنده
 
- با ورود خبرنگاران به صحن، اولين موضوعي که مورد توجه رسانه هاي ديداري و شنيداري قرار گرفت، حضور عوامل فني و تصويربرداران شبکه خبر سيما از ساعات ابتدايي صبح براي پوشش مستقيم جلسه راي اعتماد بود.
 
مهدي کيايي مديرکل فرهنگي و روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي روز گذشته درباره پخش زنده مراسم راي اعتماد گفته بود که با درخواست صدا و سيما با پخش زنده جلسه رأي اعتماد موافقت شده و جلسه مذکور از شبکه خبر و البته مانند ساير جلسات علني از راديو فرهنگ پخش مي‌شود.
 
**پاستورنشينان در بهارستان
 
8:17 اسحاق جهانگيري و محمد باقر نوبخت به همراه جمعي از وزرا اعم از واعظي،وزير ارتباطات و فناوري، محمد جواد ظريف،وزير امور خارجه،نعمت زاده وزير صنعت و معدن، دهقان وزير دفاع، چيتچيان وزير نيرو، وارد صحن علني شدند .اين در حالي است که 3 وزير پيشنهادي هم همراه با معاون اول دولت وارد صحن شدند.
 
** تاخير «روحاني» در صحن / استقبال عارف از روحاني
 
8:21 روحاني  به همراه علي مطهري، نائب رئيس دوم مجلس و محمدرضا تابش، نهاونديان وارد صحن علني مجلس شد و عارف با دستمالي که بر دهان داشت و نشان از سرماخوردگي وي بود به استقبال روحاني رفت و در ادامه روحاني که مي خواست با وي روبوسي کند، رئيس فراکسيون اميد از اين حرکت امتناع کرد. اين درحالي است که به علت تاخير روحاني براي حضور در جلسه راي اعتماد علي لاريجاني دستور داد تا به ساير دستورات صحن پرداخته شود.
 
**روبوسي به سبک عارف
 
-اما ماجراي روبوسي عارف با هئيت دولت در ادامه باز هم با امتناع وي به دليل سرماخوردگي به يک حال و احوال پرسي و چند شانه به هم زدند به طنز ختم شد که در ادامه باعث خنده برخي از نمايندگان شده بود.
 
-اين درحالي است که در ادامه علي لاريجاني به وزراي حاضر در مجلس خير مقدم گفت. 
 
لازم به ذکر است در ادامه جلسه راي اعتماد به 3 وزير پيشنهادي، نمايندگان مخالف و موافق به اظهارنظر مي‌پردازند و احتمالاً جلسه مذکور، در نوبت عصر سه‌شنبه نيز ادامه خواهد يافت.
 

** ادامه دستور

8:25 دقيقه حسن نوروزي ،سخنگوي کمسيون قضايي مجلس براي ارائه گزارش طرح الحاق دو تبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامي در پشت سکوي جايگاه ناطقان صحن قرار مي گيرد با اين حال همچنان هيئت دولت در حال ديده بوسي با برخي از نمايندگان مجلس هستند.

**شوري به سبک مجلس

8:26 دقيقه جمعي از نمايندگان متشکل از کريمي قدوسي ، وکيلي، کوچکي نژاد، امير آبادي فراهاني،پورابراهيمي لاهوتي ، حشمت الله فلاحت پيشه و ... در سمت چپ سکوي هيئت رئيسه شوري داشتند و شواهد امر خبر از شوري براي راي اعتماد به وزاري پيشنهادي داشت.

اين درحالي است که پيش تر دو فراکسيون اميد و مستقلين ولايي در جلسات خود به اين جمع بندي رسيدند تا به سه وزير پيشنهادي راي اعتماد بدهند و اما به نقل برخي از اعضا فراکسيون ولايت، براساس جلسه صبح امروز اين فراکسيون جوي نامطلوبي براي راي اعتماد به وزرا وجود داشت.

**ثبت نام عارف براي سخنراني بعنوان موافق وزراي پيشنهادي

 عارف براي سخنراني در صحن علني مجلس بعنوان موافق وزراي پيشنهادي ثبت نام کرد.
 
عذر عارف براي مصاحفه با رئيس‌جمهور/ ثبت نام عارف براي سخنراني در دفاع از وزراي پيشنهادي

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html